21.07.2020

Przerwa na Zaangażowanie #4 - Zaangażowanie vs Satysfakcja

Przerwa na Zaangażowanie - dziś o różnicach między satysfakcją i zaangażowaniem pracowników.

 

W pracy z klientami często słyszymy, że przecież satysfakcja i zaangażowanie to, w gruncie rzeczy, to samo. Nic bardziej mylnego! Te pojęcia, choć dotyczą podobnych kwestii, są od siebie niezależne. Dlatego też zdarza się, że pracownicy mogę być zaangażowani w pracę, ale nieusatysfakcjonowani - lub odwrotnie.

 

W czwartym odcinku Przerwy na Zaangażowanie Magda Pietkiewicz opowiada czym różni się satysfakcja od zaangażowania, a także jak dbać o pracowników, by byli jednocześnie zaangażowani i usatysfakcjonowani z pracy.

 

Zróbcie sobie przerwę i poświęćcie kilka minut na zaangażowanie!

 

UDOSTĘPNIJ:

Zobacz inne artykuły

12.12.2019
Zaangażowanie 3.0 – wyzwania managera
NOWE
19.11.2020
Inteligencja Emocjonalna w pracy – 8 emocjonalnych driverów zaangażowania
12.12.2019
Pracownik wśród pracowników, czyli o tym, jak kształtują się relacje międzyludzkie w polskich firmach
Możesz też za darmo przetestować wszystkie funkcje Enpulse przez 30 dni! WYPRÓBUJ ZA DARMO
Zapisz się do newslettera i otrzymuj
darmowe materiały o zaangażowaniu!