ZAMKNIJ
Poproś o wycenę Enpulse XYZ Opowiedz nam o Twojej firmie, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę.
Wyrażam zgodę na przesyłanie przez ZMOTYWOWANI.PL sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000365926, NIP: 5222961576, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie 50.000 złotych, adres e-mail info@enpulse.eu, informacji handlowych dotyczących badania realizowanego zgodnie z jego regulaminem znajdującym się na stronie www.enpulse.eu. Informacje handlowe będą przesyłane na podany przeze mnie adres e-mail.
29.12.2019

Usprawnienie zarządzania w firmie Grast & MTB

„Efektem wdrożenia Enpulse jest niższa rotacja, co pozwoliło na obniżenie kosztów pracowniczych i tym samym wyższą efektywność pracy”
~Anna Sendor-Urban, Prezes Zarządu Grast & MTB.

 

O kliencie

Grast & MTB to wiodąca na polskim rynku firma z branży wykończeniowej. W ofercie, przedsiębiorstwo posiada szereg usług projektowania i realizacji wnętrz, a także bogaty katalog produktów z zakresu techniki sanitarnej, grzewczej i instalacyjnej. Firma może pochwalić się ogromną skalą – Grast zaopatruje hurtownie, sklepy i firmy budowlane na terenie całej Polski Centralnej i Wschodniej, a na ich ofertę handlową składa się ponad 40 000 pozycji. Aktualnie warszawskie przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 130 osób, a liczba pracowników stale rośnie.

 

Wyzwanie

Wraz ze wzrostem liczby pracowników, firma Grast & MTB zaczęła odczuwać potrzebę zreformowania systemu zarządzania zespołami. Aby utrzymać wysoką efektywność kadry, konieczne było utworzenie nowej strategii budowania zaangażowania. Zadanie utrudniała charakterystyczna dla współczesnego rynku pracy dynamiczna rotacja.

 

Rozwiązanie

Aby opracować nową strategię zarządzania pracownikami dla Grast & MTB, wdrożyliśmy w firmie badanie zaangażowania Enpulse. Zautomatyzowane badanie opierające się na sprawdzonej metodologii umożliwiło regularne zbieranie danych na temat zaangażowania pracowników – słuchanie, a także szybkie lokalizowanie punktów zapalnych w strategii firmy – reagowanie.

Poprawne wdrożenie Enpulse zagwarantowało też anonimową i prostą w obsłudze platformę do komunikacji na linii pracownik – pracodawca, usprawniając tym samym wymianę informacji w firmie. Dodatkowo, innowacyjny system raportowania w przeglądarce pozwolił pracodawcy łatwo przełożyć dane liczbowe na ludzkie emocje.

Enpulse jest subskrypcyjnym narzędziem, działającym w comiesięcznym systemie ankietowania i prezentującym wyniki cząstkowe automatycznie już po wypełnieniu kilku ankiet. Dzięki temu reagowanie na potrzeby pracowników jest możliwe niemalże w czasie rzeczywistym.

 

Rezultaty

Po wdrożeniu badania Enpulse, Grast & MTB mógł niezwłocznie przystąpić do wprowadzania niezbędnych zmian. W firmie, między innymi, udoskonalono system benefitów i dokonano zmian architektonicznych, co znacznie poprawiło atmosferę wśród pracowników. Szereg zabiegów employer brandingowych pozwolił obniżyć rotację, a w rezultacie także zmniejszyć koszty pracownicze i poprawić efektywność pracy.

UDOSTĘPNIJ:

Zobacz inne artykuły

Możesz też za darmo przetestować wszystkie funkcje Enpulse przez 30 dni! WYPRÓBUJ ZA DARMO
Zapisz się do newslettera i otrzymuj
darmowe materiały o zaangażowaniu!